Skip to content
Warto wiedzieć
- Czy muszę dokonywać rezerwacji? Dokonując rezerwacji online lub telefonicznie, mają Państwo 100% pewność otrzymania miejsca na naszym parkingu. Zachęcamy do rezerwacji szczególnie w okresie wzmożonego ruchu na lotnisku t.j wakacje, ferie, długie weekendy itp. w innych terminach, również sugerujemy zarezerwować miejsce parkingowe – wtedy na pewno będzie wolne dla Państwa samochodu. Oczywiście jest możliwość skorzystania z parkingu bez rezerwacji, trzeba jednak liczyć się z tym, że wszystkie miejsca na parkingu mogą być już zajęte. Rezerwacja trwa chwilę, wystarczy wysłać dane do rezerwacji wypełniając gotowy formularz na naszej stronie internetowej w zakładce REZERWACJA, bądź wysłać dane na e-mail wizpark@vp.pl (imię i nazwisko, data i godzina wjazdu na parking, data i godzina wyjazdu z parkingu, nr telefonu oraz nr rejestracyjny samochodu) – po otrzymaniu oraz weryfikacji rezerwacji wyślemy na Państwa e-maila potwierdzenie rezerwacji, które jest gwarancją zarezerwowanego miejsca. Rezerwacji można również dokonać telefonicznie tel: +48 785-635-671 lub +48 691-905-191
- Czy parking jest bezpieczny i dozorowany? Oczywiście! Parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia takie jak ogrodzenie, oświetlenie, całodobowy dozór, monitoring 24h. Dodatkowo parking jest ubezpieczony.
- Ile czasu potrzebuję, aby dostać się z parkingu na lotnisko? Prosimy o przybycie na parking około 15-20 minut przed planowaną godziną zbiórki na lotnisku. Dowóz z parkingu na lotnisko trwa około 2-3 minut, gdyż parking znajduje się około 400m od lotniska. Należy pamiętać, że większość biur podróży zaleca zgłosić się do odprawy 2 godziny przed planowaną godziną odlotu.
- Jak często kursuje samochód transferowy? Transfery realizowane są 24 godziny na dobę od razu po przybyciu na parking lub po powrocie. Czas transferu na lotnisko i z lotniska po powrocie wynosi około 2-3 minut. Uwaga: po powrocie bardzo prosimy o wezwanie samochodu transferowego dopiero po odbiorze CAŁEGO bagażu.
- W jaki sposób dokonam zapłaty za parking? Zapłaty dokonuje się w dniu przyjazdu na parking. Proszę pamiętać, że przy wjeździe na parking pobieramy wyłącznie gotówkę. Nie obsługujemy płatności kartami.
- Czy otrzymam fakturę? Dane do faktury (wystarczy NIP) mogą Państwo podać podczas wjazdu na parking. Po Państwa powrocie z podróży, faktura będzie gotowa do odbioru u obsługi parkingu lub na Państwa życzenie zostanie wysłana elektronicznie.
- Czy mogę wycofać rezerwację? Tak, jest to możliwe. W celu wycofania rezerwacji prosimy o e-maila lub telefon z informacją, że nie dotrą Państwo w podanym przez Państwa terminie na parking.
- Co powinienem zrobić aby dostać się na parking po powrocie z podróży? Kiedy przybędziecie Państwo na lotnisko prosimy o kontakt telefoniczny z parkingiem. Numery telefonów parkingowych znajdują się na wizytówce bądź na dowodzie pozostawienia samochodu na parkingu. W celu usprawnienia usługi bardzo prosimy pamiętać, aby wezwanie samochodu transferowego nastąpiło dopiero wtedy, gdy odbierzecie Państwo cały bagaż.
- Co zrobić jeśli wyładuje się akumulator lub będzie inny problem z samochodem? W razie problemów obsługa parkingu zawsze służy pomocą w uruchomieniu auta. Posiadamy kable rozruchowe, prostownik, kompresor itp.